КОСТЯНТИН СТРУКОВ ПРО ЗАКОНИ БІЗНЕСУ, ОНОВЛЕНЕ «ОБЛИЧЧЯ» УНІВЕРМАГУ ТА НОВІ ПРОЕКТИ
Закони бізнесу максимально прості: хочеш утримати покупця – запропонуй йому хороший асортимент і якісне обслуговування. Такої думки дотримується й голова правління Бориспільського районного споживчого товариства Костянтин Струков.
Бориспільське районне споживче товариство працює з різними постачальниками, стежить за якістю продукції, а також пропонує сільському покупцю такі ж товари, що й міському.
«Обіг на селі, звісно, менший, але асортимент той самий. У районних магазинчиках теж є хороша ковбаса за 200 грн, і люди її купують. Ціна — важливий показник, але не головний. Людина заплатить дорожче за якісний товар і прийде ще, а от через погане обслуговування покупця можна втратити», — пояснює К. Струков.
Загалом БРСТ має близько 100 різноманітних об’єктів, 20 з яких працюють у місті.
Про успішність їх роботи свідчить той факт, що до бюджетів Борисполя та району БРСТ сплачує близько 10-11 млн грн щороку.
Півмільйона на нове «обличчя» універмагу
Універмаг, який був і є культовою спорудою у місті, цього року змінив не лише обличчя, а й назву. На ремонт та ребрендінг у БРСТ витратили близько півмільйона гривень.
«Дорого коштує не робота, а матеріали, але все це виправдано, бо має на меті привабити клієнта», — підкреслює К. Струков.
Від старої назви «універмаг» теж вирішили відмовитись, адже звичайний колись магазин уже давно перетворився на «Торговельний центр».
«У цій будівлі працює супермаркет, кафе, є послуги з ремонту мобільних телефонів, ремонт одягу та багато іншого. Спектр доволі широкий, але на цьому зупинятися не плануємо», — наголошує К. Струков.
Наступний у черзі на зміни – ресторан. Новенька вивіска з’явиться зовсім скоро, а от ремонт фасаду розпочнуть з наступного року.
Про Бориспіль мають говорити: «Кращого міста не бачив»
Серед різних напрацювань та ініціатив у БРСТ є ще два проекти благоустрою, які теж потенційно можуть стати бізнесовими.
Один із них – облаштування площі біля пам’ятника Чубинському (біля будинку за адресою: Київський Шлях, 90), а інший – біля автовокзалу (вул. Київський Шлях, 98-А, 100).
«Ці проекти розроблено ще у 2016 році. На той час їх загальна вартість становила близько 4 млн грн», — розповів К. Струков.
У БРСТ готові долучитись до робіт та інвестувати їх, але не без підтримки міста.
«Ми готові подбати про благоустрій біля автовокзалу, але вважаємо, що місто має взяти на себе облаштування сучасної стоянки. Якщо говорити про площу біля пам’ятника Чубинського, то там теж варто навести лад, а потім, за бажання, встановити торговельні павільйони. Але все треба прораховувати, обговорювати. Сподіваємось, міська влада відгукнеться на нашу пропозицію», — додав голова правління БРСТ.
К. Струков упевнений, що центральна вулиця міста Київський Шлях має бути бездоганною, аби всі, хто проїздить нею, могли сказати: «Кращого міста, ніж Бориспіль, я не бачив».
Тоня ТУМАНОВА, «ТС»
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)