A A A K K K
для людей із порушенням зору
Бориспільська районна рада
Київська область

КИЇВОБЛЕНЕРГО ПРОЗВІТУВАЛО ПРО РІК РОБОТИ В СКЛАДІ «ДТЕК МЕРЕЖІ»

Дата: 17.07.2020 09:49
Кількість переглядів: 928

10 липня 2020 року відбулася пресконференція за участі генерального директора «ДТЕК Мережі» Івана Гелюха та генерального директора ПрАТ «Київобленерго» Віталія Шайди. Спілкувались із пресою та звітували про те, що змінилось за рік роботи «Київобленерго» у складі ДТЕК. Основну увагу приділили трьом основним темам: якості надання послуг, змінам у роботі та розвитку онлайн сервісів.

Як оновлення інфраструктури електромереж вплинуло на якість

У компанії розуміють, що споживачу потрібна якісна послуга, на цьому наголосив Віталій Шайда. Тому впродовж останніх 12 місяців робота працівників компанії була зосереджена на покращенні якості надання електроенергії споживачам.

– Якщо минулого року в середньому на усунення аварійного відключення електрики витрачали 5-8 годин, то зараз на це йде 2-4 години, – наголосив В. Шайда. – Досягти таких результатів ми змогли завдяки ремонту ліній 0,4-110 кВт, оновлення трансформаторних підстанцій та розподільчих пунктів, розчищення трас ЛЕП. Крім того, розпочали заміну масляних ТП на вакуумні, що теж позитивно вплинуло на якість послуги.

Зокрема, в Борисполі та Бориспільському районі, відповідно до даних, наданих ПрАТ «Київобленерго», вже оновлено 18 розподільчих підстанцій, встановили 34 додаткові розвантажувальні підстанції, відремонтували 10 кілометрів повітряних ліній 10 кВ, 114 кілометрів повітряних ліній 0,4 кВ і 7,1 кілометри кабельних ліній 10 кВ. Варто наголосити, якщо раніше для ліквідації аварії на Бориспільщині витрачали в середньому понад шість годин, то нині на це йде менше чотирьох.

Про зміни в системі приєднань до електромереж

Важливий напрям роботи – стандартне приєднання до електромереж. Рік тому, щоб приєднатися, потрібно було постійно їздити в РЕМ з купою папірців. І щоб вас нарешті приєднали, минало більше двох місяців. При цьому ви не знали, коли станеться це приєднання і на якій усе стадії. Та й щоб забрати документи на послугу в паперовому вигляді, знову ж таки, потрібно було приходити в підрозділ.

Нині ситуація змінилась. Приєднатися до електромереж можна в режимі онлайн за відносно короткий термін. Так, на сайті ПрАТ «Київобленерго» було створено розділ «Замовлення приєднання» (кнопка із зображенням лампочки). Натискаєш і реєструєш заявку на приєднання. Тут можна всі необхідні документи подати в цифровому вигляді, є можливість відстежувати, на якій стадії ваш проєкт, а технічні умови на стандартні приєднання теж отримаєте онлайн.

Тож час на приєднання скоротився втричі – до 21 дня. Та й візитів до РЕМ поменшало. Кажуть, достатньо буде зробити це двічі: на початку і наприкінці.

Про розвиток онлайн сервісів

Офіційна статистика свідчить, що 2019 року «Київобленерго» здійснювало 20% онлайн послуг. Від початку цього року і до травня цей показник зріс до 50%. А все завдяки розширенню послуг шляхом онлайн. На сьогодні можна отримати онлайн-консультацію, передати показники лічильника, повідомити про дефекти та про відсутність напруги, дізнатися про планові/аварійні відключення, подати заявку на роботу з лічильником чи на його підключення, зробити заявку щодо збільшення потужності.

На стадії розроблення мобільний додаток «Мережі онлайн», який можна буде завантажити через Play Маркет. У «Київобленерго» планують запустити його до кінця літа 2020 року. Завантаживши додаток собі на телефон, споживач зможе швидко фіксувати та передавати показники лічильника, повідомляти про аварії чи пориви ліній електропередач, отримувати інформацію про аварійне відключення світла та орієнтовне включення, дізнаватися про планові відключення тощо.

Окрім того, у жовтні 2020 року на Бориспільщині мають впровадити послугу «Планування точної дати візиту монтера» для обслуговування лічильників.

Одне з питань, яке цікавило журналістів на пресконференції, стосувалось змін у роботі енергетичної компанії в зв’язку з адміністративним поділом. Іван Гелюх наголосив, що поки нічого не планують змінювати. Але якщо виникне необхідність вносити зміни в структуру, тоді й розглядатимуть таку можливість.

Ще одне – це збереження лелек, які споруджують свої гнізда на стовпах. Для цього в «ДТЕК Мережі» було розроблено спеціальну програму, завдяки якій по Україні вже встановлено 162 спеціальні платформи. В Київській області першу і поки що єдину платформу встановлено навесні в селі Дівички Переявлав-Хмельницького району. Ще сорок платформ мають встановити восени. Щоправда, де саме їх розмістять, керівники не уточнили.

Павло МАГДЕНКО

Генеральний-директор-Київобленерго


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чи підтримуєте зміни в районі?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано