Бориспільська районна рада
Бориспільський район, Київська область

ВЧИТЕЛІ ЩАСЛИВОГО НАЛАГОДЖУЮТЬ ПАРТНЕРСЬКІ СТОСУНКИ З ОСВІТЯНАМИ СТОЛИЦІ

Переглядів: 207

Ю.Йовбак: "Ніхто не може добитися успіху і утриматися на його гребні без постійного навчання." Цей безпрограшний принцип у всі часи був рушійною силою партнерства. Керуючись ним, Щасливський НВК продовжує розширювати горизонти співпраці.

7 лютого заклад привітнго зустрічав у якості гостей -  педагогів ЗОШ І – ІІІ ступенів № 309 м. Києва. Ця школа здобула репутацію як «Школа безмежних можливостей», про її здобутки відомо не лише в Києві, а й у всій країні.

У форматі творчої зустрічіщасливські освітяни змогли поділитися досвідом, прокласти місточок між сільською та столичною школами, який дозволив окреслити перспективи подальшого ефективного розвитку та взаємодії наших колективів.

Коло обговорених освітніх проблем було доволі широким. Центральним питанням стало створення необхідних умов для реалізації ідей та програм НУШ, а саме: поглиблення вчителями педагогічних знань, створення сучасного затишного і комфортного освітнього середовища. В освітніх колах ОНЗ Щасливський НВК впевнено крокує шляхом постійного вивчення дослідницьких методів навчання, використання сучасного мультимедійного обладнання, цифрових засобів, робототехніки.

У ході зустрічі щасливчани розповіли освітянам столиці про налагодження співпраці закладу з компаніями «Розумники», «Освітній дім», впровадження експерименту «Я – дослідник» (спільно з видавничим домом «Основа), поступове входження в практику STEM-технологій. Звітували про те, що нам вдалося останнім часом: забезпечити навчальні кабінети сучасними мультимедійними комплексами, облаштувати кабінет Ейнштейна, встановити відеоспостереження, взяти участь у проекті «Здорова школа», що було відзначено спеціальними призами. Обговорили перспективні цілі: залучення закладу до проекту «Цифрова школа» та конкурсу «Кращий дизайн фойє», встановлення сучасного вуличного спортивного обладнання на майданчиках. Не оминули й болючі питання: ЗНО, участь у Всеукраїнському проекті НУШ «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної школи», забезпечення навчального закладу кадрами…

Упровадження змін – це часто важкий і складний процес. Ми в цьому переконуємось на практиці. Ми добре розуміємо, що не буде жодних змін чи реформи школи, якщо не зміниться кожен вчитель, якщо він не почне працювати по-новому. А сам навчальний процес стане результативним лише тоді, коли співпадатимуть мотивація дитини вчитися та мотивація вчителя викладати.

Оскільки у наш час технології та освіта сплетені досить тісно, практично у кожного вчителя є свої улюблені технологічні інструменти, які він використовує. На творчій зустрічі у вчителів нашого закладу була можливість поділитися власним досвідом, педагогічними надбаннями у професійних галузях (курси професійної майстерності та семінари, сертифікація вчителів та новий Закон про повну загальну середню освіту). Обговорили, на перший погляд, нагальні та вузькі питання, але в щоденній, щорічній роботі вчителя вони є ключовими та важливим, стосуються значної групи вчителів, учнів, батьків.

Не оминули увагою й не менш серйозне питання шляхів формування в учнів компетентностей, тобто вміння застосувати знання в реальному житті, що є ключовим завданням школи. Зокрема, було проаналізовано підсумки проходження Міжнародної програми з оцінювання освітніх досягнень учнів (Programme for International Student Assessment, PISA). На думку вчителів, чиї вихованці брали участь в тестуванні PISA Україна має цілком адекватні результати, які можна пояснити кількома важливими факторами: це й низький рівень фінансової підтримки вчителя в порівнянні з європейськими країнами, й значний відсоток пропуску уроків учнями (близько 20% занять), й недостатній рівень зацікавленості дітей та батьків в успішному навчанні. Отже, висновки треба робити. Змінювати підходи. Залучати батьків, заручитися їхньою підтримкою.

Звичайно, неможливо за одну зустріч знайти відповіді на всі запитання, однак багато чого  вдалося. Щасливські педагоги сподіваються на плідне продовження співпраці зі столичними вчителями ЗОШ № 309 вже в березні на новій зустрічі, на яку їх запросили.

Інформація з Facebook сторінки Щасливського НВК

« повернутися до списку новин